2013. október 6., vasárnap

Agility edzés Szolnokon

Sikerült eljutnunk újból Szolnokra, agilityzni! Alig vártam már a mai napot, végre, annyi idő után újra agility *-* Elég hosszú volt az út odafele, beért a vonat és nyargaltunk is egyből a suliba, el ne késsünk. 


10 óra 10 perckor sikeresen kijutottunk, de még nem kezdődött el az agility szóval semmiről nem maradtunk le :) Addig Hubi bandázott egy kóbor kutyussal aki betévedt a suliba. Eszméletlen szép kis tünemény, mali meg tervu mix féle volt :D Társaságunkban volt még egy Tofi nevű kis yorkie is, aki szerelmet vallott Hubinak :D Minden ivartalanított kanba szerelmes... Hubi nagyon szépen feloldódott hármójuk közt, aztán lejöttek az engedelmességisek és akkor hirtelen sok lett neki a kutya... na de majd megszokja :) Nem sokkal később mentünk a pályára, volt kitéve pár ugró, egy karika és egy kúszó. Hubi nagyon szépen figyelt rám és nagyon meg voltam vele elégedve! Elsőnek vagyunk edzésen Szolnokon és nagyon levett a lábamról :D Egyedül én bénáztam mindig, majdnem hasra estem egyszer... megesik :D Ugrókon Hubi szuper volt, egyszer se volt az hogy ő most ezt nem fogja átugrani, szépen jött, csinálta amit mondtam neki :) A karikával voltak kisebb-nagyobb gondjaink, de edzés végére már szépen megcsinálta azt is :D Kúszóval semmi gond nem volt, esze ágába se volt visszafordulni, mondjuk egyenes volt, szóval kilátott a végén. Röviden és tömören ennyit sikerült összeszednem, csináltunk sok-sok képet és lesz videó is de előtte át kell konvertálni őket, csak úgy tudom megszerkeszteni :) 
Most pedig beszéljenek a képek:



Biglííík :D
Nehéz amikor 2 beagle letámad...:D





Nagyon elfáradtunk, de nagyon jól éreztük magunkat :) Hubi a vonaton kipihente magát, hazafele úton elengedtem és rohangált egy sort :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése